Du är ju bjuden! Morgonmöte med fakulteten om ATMP (19 oktober)

Uggla. Foto.

Vi hälsar alla anställda välkomna till vårt digitala morgonmöte med fakulteten.

Vid oktobermötet kommer prodekan Martin L Olsson, tillsammans med Anna Falk, professor i stamterapi och föreståndare för LU-ATMP, att ge oss en uppdatering om hur universitetet tillsammans med Region Skåne och andra partners arbetar med att etablera avancerade terapeutiska läkemedel (ATMP) som terapier för att behandla patienter.
Det kommer också att hållas en kort frågestund (Q&A) i slutet där du kan ställa frågor om detta ämne.

OBS: Detta möte kommer att hållas på engelska.

Har du missat tidigare möten? Inspelningar av mötena läggs upp efterhand på Intramed.