Fakultetens morgonmöte (8/2): Vår nya ledning presenterar sig

Medicinska fakultetens dekan och vicedekaner uppställda längs glasvägg. Foto.
Nya dekanatet. Maria Björkqvist, Eva Ageberg, David Gisselsson Nord, Niklas Nielsen, Karin Jirström, Thomas Hellmark och Jonas Larsson. Foto: Agata Garpenlind

Vi hälsar alla anställda välkomna till Fakultetens morgonmöte.

På mötet 8 februari kommer du att få en möjlighet att möta den nya fakultetsledningen när dekan Maria Björkqvist, prodekan Jonas Larsson och vicedekanerna Eva Ageberg, David Gisselsson Nord, Thomas Hellmark, Karin Jirström och Niklas Nielsen presenterar sig själva.

OBS: Mötet hålls på engelska.

Detta är återkommande månadsvisa informationsmöten där du kan lära dig mer om olika aktuella ämnen. Mötena hålls på engelska eller svenska beroende på ämne och för att göra dem tillgängliga för så många anställda som möjligt.

Har du missat tidigare möten? Inspelningar av mötena läggs upp efterhand på Intramed.

Anmäl dig till Fakultetens morgonmöte

Datum & tid: 8 februari, 08:30 – 09:00

Plats: Zoom

Anmälan:Anmäl dig här

Anmälan öppen fram till starttid.