Kristinas sista Morgonmöte med fakulteten (14 december)

Hund i skogen i tomteluva. Foto.

Vi hälsar alla anställda välkomna till vårt digitala Morgonmöte med fakulteten. Anmälan fram till starttid.

På mötet 14 december kommer dekan Kristina Åkesson att ge oss en uppdatering om aktuella ämnen vid fakulteten och universitetet och reflektera över sin tid som dekan, eftersom detta blir hennes sista morgonmöte i denna roll.

OBS: Mötet hålls på svenska.

Detta är återkommande månadsvisa möten där du har möjlighet att träffa dekanen och vicedekanerna och höra mer om olika aktuella ämnen. Mötena hålls på engelska eller svenska beroende på ämne och för att göra dem tillgängliga för så många anställda som möjligt.

Har du missat tidigare möten? Inspelningar av mötena läggs upp efterhand på Intramed.

Datum & tid: 14 december, 08:30 – 09:00

Plats: Zoom