Morgonmöte med fakulteten om livslångt lärande & krishantering (9 november)

Uggla. Foto.
Morn, morn!

Vi hälsar alla anställda välkomna till vårt digitala Morgonmöte med fakulteten.

På mötet 9 november kommer vicedekan Maria Björkqvist att ge oss en uppdatering från utbildningen om fristående kurser och livslångt lärande och HR-chef Mikael Rydahl berättar om vår nya kris- och beredskapsplan. Det kommer också att vara en kort frågestund i slutet på mötet där du kan ställa frågor till Maria och Mikael.

OBS: Mötet hålls på svenska.

Detta är återkommande månadsvisa möten där du har möjlighet att träffa dekanen och vice-dekanerna och höra mer om olika aktuella ämnen. Mötena hålls på engelska eller svenska beroende på ämne och för att göra dem tillgängliga för så många anställda som möjligt.

Har du missat tidigare möten? Inspelningar av mötena läggs upp efterhand på Intramed.

Anmäl dig här

Datum & tid: 9 november| 08:30 – 09:00