Sök bidrag före 31 mars: Universitetets högskolepedagogiska utvecklingskonferens

Studenter med datorer i stor hörsal.

Årets högskolepedagogiska utvecklingskonferens (LUTL) går av stapeln 14 november på Forum Medicum med temat "Connecting teachers – Changing LU from Within".

Alla  anställda vid Lunds universitet som är intresserade och engagerade i undervisning och pedagogisk utveckling är välkomna till denna konferens som arrangeras av medicinska fakulteten tillsammans med avdelningen för högskolepedagogisk utveckling (AHU).

Call for abstracts är öppen just nu och stänger 31 mars.

Du hittar mer information och registrerar dig på Lunds universitets pedagogiska utvecklingskonferens | Avdelningen för högskolepedagogisk utvecklings webbplats

Nyfiken på mer? Se film om konferensen: LUTL deadline