Arla morgonträff med din fakultet

Den 9 mars ses vi en halvtimme digitalt. Dekanus Kristina Åkesson ger oss sina uppdateringar och kommunikationschef Johanna Erlandson bjuder på rundtur på vår nya interna webb. Frågestund.

Mötet hålls på svenska.

Morgonmöte med fakulteten är återkommande korta månatliga digitala möten där du har möjlighet att träffa dekanen och vice-dekanerna och höra mer om olika aktuella ämnen. Mötena hålls på engelska eller svenska beroende på ämne och för att göra dem tillgängliga för så många anställda som möjligt.

Har du missat tidigare intressanta möten? Inspelningar av mötena läggs upp efterhand här.

Anmäl dig här

Datum & tid: 9 mars | 08:30 – 09:00