Så når du fakultetskansliet, institutionerna & receptionen under sommaren (och tips)

Metspö och näckrosblad vid lugn sjö. Foto.

Semestertider och då passar även Intramed på att vila upp sig och köra på lågvarv. Vi är tillbaka med förnyad kraft i mitten av augusti. Här hittar du bland annat kontaktuppgifter till fakultetskansliet & institutionerna under sommaren. Ha vilsam sommar! (Annars kan de´kvetta.)

Här når du FAKULTETSKANSLIET.

Här når du våra INSTITUTIONER  (följ länk till respektive webbsida)

BMC RECEPTION

Receptionen kommer att vara stängd varje måndag från 3 juli till 24 juli.

Receptionens öppettider är 8.00-15.00 från 26 juni till 4 augusti.

ATT TÄNKA PÅ inför sommaren för att kunna koppla ned och av ordentligt under ledigheten. (till Medarbetarwebben)