Upp och hoppa! Morgonmöte med fakulteten om ansvarsfull internationalisering (6 september)

Ekorre i träd. Foto.

Vi hälsar alla anställda välkomna till vårt digitala morgonmöte med fakulteten.

På mötet den 6 september kommer vicedekan David Gisselsson Nord att ge oss en uppdatering om ansvarsfull internationalisering och hur vi som universitet ska arbeta med partners i andra länder. Det kommer också att vara en kort frågestund i slutet på mötet där du kan ställa frågor till David.

OBS: Mötet hålls på engelska.

Detta är återkommande månadsvisa möten där du har möjlighet att träffa dekanen och vice-dekanerna och höra mer om olika aktuella ämnen. Mötena hålls på engelska eller svenska beroende på ämne och för att göra dem tillgängliga för så många anställda som möjligt.

Har du missat tidigare möten? Inspelningar av mötena läggs upp efterhand på Intramed.