Sökes: Ny programdirektör för Audionomprogrammet!

Man med modell av öra. Foto.
Hear, hear! Foto: Agata Garpenlind.

Uppdraget som programdirektör omfattar 20 procent av arbetstiden. Deadline 30 oktober.

Som programdirektör har du ett övergripande ansvar att på bästa sätt förvalta de medel som Grundutbildningsnämnden avsätter för att skapa ett utbildningsprogram med hög kvalitet med studentens lärande i centrum. Här finns uppdragsbeskrivningar.

Du bör ha läraranställning vid fakulteten, minst tio veckors dokumenterad högskolepedagogisk utbildning samt god samarbetsförmåga. Du ska kunna kommunicera skriftligt och muntligt på svenska och engelska. Tidigare ledningsuppdrag inom fakulteten (kursledare eller examinator) är ett krav och erfarenheter av utbildningsadministration är meriterande.

Varmt välkommen med din intresseanmälan!