Öppet seminarium om Fortes utlysningar och finansiering

Välkommen till ett seminarium om Fortes aktuella utlysningar, som hålls den 27 november.

Forte, forskningsrådet för hälsa, arbetsliv och välfärd, är på besök i Lund och Forskningsservice passar därför på att bjuda in till detta öppna seminarium om Fortes forskningsfinansiering.

Detta är en möjlighet att höra mer om kommande satsningar från Fortes ledning och forskningschefer. Mötet är öppet för såväl forskare som forskningsstödjande personal.

Vid seminariet kommer även forskare från Lunds universitet med anslag från Forte att dela med sig av sina erfarenheter och råd.

Till anmälan

Tid: 27 november 2023, 13:00-14:15

Plats: Pufendorfinstitutet, Hörsalen

Anmäl dig till seminariet

Seminariet kommer inte att spelas in, det är endast ett fysiskt seminarium.

För frågor, kontakta Rickard Eksten vid Forskningsservice på rickard [dot] eksten [at] fs [dot] lu [dot] se (rickard[dot]eksten[at]fs[dot]lu[dot]se).