Utlysning – fakultetsmedel till pedagogiska forskningsprojekt

Deadline: 1 mars.

Medicinska fakulteten, Lunds universitet har nöjet att meddela att det finns medel att söka för pedagogisk forskning år 2024 och 2025. Vi utlyser årligen 2–3 projekt à 150 000 kr. Syftet med dessa medel är att stimulera pedagogisk forskning vid fakulteten exempelvis genom att initiera pilotstudier som sedan kan leda till större projekt.

Skicka din ansökan till david [dot] paulsson [at] med [dot] lu [dot] se (david[dot]paulsson[at]med[dot]lu[dot]se) senast den 1 mars 2024.

Utlysning - medel till pedagogiska forskningsprojekt (PDF 203 kB, ny flik)