Ansök till Medicinska fakultetens Pedagogiska akademi & infomöte

Kompass där excellence är norr. Foto.

Vill du tillhöra en grupp av meriterade och excellenta lärare vid Medicinska fakulteten, med särskilt intresse för lärande och pedagogisk utveckling? Sök! Senast 10 maj.

Nytt för 2024

Nytt för 2024 är att du kan bli antagen till den pedagogiska akademin på två nivåer:

1. Meriterad lärare
  2. Excellent lärare (Excellent Teaching Practitioner (ETP))

Sista dagen för ansökan: 10 maj.
Ansökan skickas elektroniskt till: jessica [dot] lindell [at] med [dot] lu [dot] se (jessica[dot]lindell[at]med[dot]lu[dot]se)

Ansökan och nya kriterier

Informationsmöte 15/4

Excellent teaching practitioner-nämnden går igenom de nya kriterierna och du kan ställa frågor.

Tid och plats: Den 15 april kl 14:30 i E-huset på BMC. Exakt lokal meddelas vid anmälan.
Anmäl dig till: