Fakultetens morgonmöte (7/3): Om krisplanering

Belyst katt med en skugga som ett lejon. AI-genererad bild.
AI-genererad bild.

Vicedekan David Gisselsson Nord om hur vi bygger en fakultet som är väl förberedd för kris. Länk till inspelning av mötet längst ner på sidan.

Vi hälsar alla anställda välkomna till vårt digitala Fakultetens morgonmöte.

På mötet 7 mars kommer vicedekan David Gisselsson Nord att berätta om hur vi kan bygga en fakultet som är väl förberedd för kriser och ge en inblick i det arbete han gör i NATO:s Science and Technology Organization.

OBS: Mötet hålls på engelska.

Detta är återkommande månadsvisa informationsmöten där du kan lära dig mer om olika aktuella ämnen. Mötena hålls på engelska eller svenska beroende på ämne och för att göra dem tillgängliga för så många anställda som möjligt.

Har du missat tidigare möten? Inspelningar av mötena läggs upp efterhand på Intramed.

Anmäl dig här

Datum & tid: 7 mars | 08:30 – 09:00

Plats: Zoom

Anmälan:Anmäl dig här

Anmälan öppen fram tills mötet startar.