okt

Academic Publishing and Research Career-Myths versus Reality

17 oktober 2024 09:15 till 11:45 | Seminarium
Sonya Girdler. Photo.
Sonya Girdler, Professor of Occupational Therapy at Curtin University, Australia.

Are you a PhD student or a Post Doc at the Faculty of Medicine? If so, mark Thursday, October 17th in your calendar, because there’s a golden opportunity for you to take part in a seminar that will give you new insights into why publishing is key to an academic career.

Om evenemanget

Plats:

BMC:E11073 Rådslaget, Sölvegatan 19, 223 62 Lund. Or via Zoom.

Kontakt:

annika [dot] lexen [at] med [dot] lu [dot] se