Intresseanmälan – examinator "Molekyl till vävnad"

Läkarprogrammet söker en examinator för kursen Molekyl till vävnad för perioden VT2024 till och med HT2026. Finansieringsmässigt kommer uppdraget löpa 20240101 - 20261231.

Molekyl till vävnad ges på programmets termin 1. Examinatorns huvudsakliga uppgifter är att leda och kvalitetssäkra examinationerna samt sätta betyg på studenterna. Kursen har en kursansvarig med uppgift att tillse att studenterna ges optimala och likvärdiga förutsättningar att uppnå kursmålen.

Uppdrag som kursansvarig kan inte förenas med uppdrag som examinator.

Skicka in din intresseanmälan senast 2023-08-31.

Mer information om uppdraget och instruktioner för intresseanmälan (Word 179 kB)